6 dagar kvar....

Hejsansvejsan alla glada:D

Idag är det ännu en solig dag här:)! Pappa väkte mig klockan 10, då låg jag kvar i sängen en stund innnan jag gick upp för att äta frukost. Det blev youghurt, och macka. USCH jag HATAR frukost! Det är sååå... inte gott!! Någon som håller med mig?;)

Nu så är jag hos min farmor, och jag har hjälpt henne lite med datorn;) Mamma och pappa har tvättat mattor:)!

Och vet ni? Om 6 dagar sticker jag på läger!! Det ska bli så kul, och då får jag äntligen träffa mina tjejjor igen:D<3!
och när jag kommit hem dröjer det 4 dagar innan jag sticker på ett till läger! Och då får jag träffa min älskling Matildius!!<33 Och Hanna:D<33 Ska bli så sjuuuukt kul! Sen dröjer det ytterligare en månad innan jag ska på det sista lägret, med världens bästa juniortrupp!:D<3 Hihi, bara kuliga saker jue!! Har ni gjort nått roligt under sommare dåe?

Just nu bloggar jag (som ni ser), och är inne på fejjan (som vanligt). Chattar med mina älsklingar<33

Aja, men nu ska jag kolla lite på andra saker, hare gött!!

Puss Anastasia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0