Sooommaren in my <3 forever

Hejsansvejsan alla glada-underbara-brunisar-som-stekt-i-solen-den-senaste-veckan;)

Hehe. idag har jag varit och badat med Jessica, hennes mamma, min mamma + pappa, lillasyster och Nicklas:) Det var super kul och varmt! Har nog blivit ännu brunare! Hihi, älskar att bara ligga och steka i solen och när det blir för hett så tar man ett dopp i havet som är varmtvarmtvarmt:D! Asså OMG vad jag älskar sommaren<3!!

Men just nu hackar FB och jag blir gaaaaalen!! ÅÅÅH!

aja, som sagt så har jag idag varit och badat och igår var jag och såg på GREASE-teater<3  Med dem bästa<3 den var super! Ni måste see<3

Dom andra dagarna i veckan har jag väl bara tagit det lugnt och njutit av sommarens sköööööna värme!! Saknar absolut inte Vintern!!<3

Aja, men nu så kanske inte fejjan hackar mer(?)

Juste: måste bara tacka alla mina små älsklingar till vänner som skriver så söta saker till mig via chatten osv... puss på er<3

Hihi, lite snäll därva?

puss på er alla i alla fall<3

Anastasia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0