Shopping(tack pappsen!) och ska sova med Sofie o Corre<3

Hejsan! Har ni saknat mig? (JAA! ska ni skrika nu!) saknar ni mina foton? (Skrik ett till ja!) Ååh, vad bra, för det kommer, det kommer, det kommer, dom är snaaart hääär! Haha;) flumflamfläng;)<3

Idag har jag shoppat lite,

Ett par vita converse med texten: "I <3 ..........." Hmmm... wondering who I love;)?

Och en pastellfärgad orange midjekjol!

Tack pappsen♥♥♥

Hihi annat jag shoppat förrut är en pastellfärgad rosa magtröja♥

Hihi:D

aja, idag har man annars chattat med Sofie om lägret jag ska på, på lördag! Och vi har bestämt att jag Sofie och Cornelia ska sova:D <3 kommer bli bäst!! hihi!!

Och så har jag ringt Ida♥ Kulitkulit!

Men vi hörs! Pusssar Anastasia♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0