Saknar mina Cheyer!

Hejsan!!

Idag så var jag och hälsade på Kajsa, Birger och Nina! Det var kul;) Dom små (Kajsa och Natalie) hade en show för oss;) haha söta!

Förrut så sov jag ju över hos Jessy och Micki! Det var super kul, medmycket skratt!! Tack så mycket snyggingar<3 Vi hade lite manikyr, med många olika färger på naglarna, så gjorde vi en teater (eller 2!!) haha!! Det var så kul i alla fall, och vi var ute till 00.30 och stojade;) haha hoppas att ni inte fått några klagomål:D haha, älskar er mina änglar!!<3

Nu så sitter ja hos min farmor och har precis ätit gott och fikat med glass:D mumsmums!! Haha!!

I morrn kommer världens sötaste små kussar hit! Nämligen Charlie och Jakob!! Längtarr!! Sen så tänker jag vara med dom bästa ( Jessy o Micki!) Hihi, vi ska hade kul som vanligt!!

Just nu saknar jag mina små änglar, mina tvillingar (Ida och Jossan) och min lekkompis (Sofie!)
Älskar er!! <3 <3 <3

Aja, snart ska jag kolla på lite bilder! Men vi hörs snart<3 Puss!!

Anastasia<3

Kommentarer
Postat av: Mellie

du saknar väl mig också? :) <3

2011-07-20 @ 20:58:33
Postat av: Annie

Nää inte alls...



haha! det är väl klart att jag gör;) <3

2011-07-22 @ 18:08:09
URL: http://lovetusse.blogg.se/
Postat av: Mellie

Hahah vad bra ;) :D <333

2011-07-22 @ 18:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0