Kommer bli dålig uppdatering...

Hejsansvejsan! Vad gör ni då? Jag sitter hemma och har det lite stressigt, varför? Undrar väl ni, men det kan jag inte riktigt avslöja än... Ni kommer nog att få reda på det om några dagar:)! Men bara så att ni vet så kommer min uppdatering inte vara på topp denna vecka, har så mycket att göra! Jag får ju inte avslöja för mycket, men men! Bara så att ni vet! Under tiden så får ni väll läsa äldre inlägg♥ Jag har nämligen fått lova mamma att inte säga något än... :S jobbigt att hålla det hemligt menmen!! Nu vet ni då, att uppdateringen inte kommer att liga på topp, men jag ska försöka klämma in ett och annat blogginlägg då och då :) så håll ut, inlägg kommer jag lovar! Några nytagna bilder lär det inte heller bli, så ni får stå ut med gamla!

Aja, men vi hörs! Nu måste jag gå, annars blir mamma arg :S ♥ Aja, älskar er! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0