Baddagar med dom bästa!

Hejsan alla söta solbrända läsare! Hur har ni haft det? Själv har man haft det bra och bara varit med bästa kusinerna och badat:)! Det har varit jätte skönt, och idag var vi till ett ställe där det var säkert 28 grader i vattnet!! Jag skämtar inte, det var helt överväldigande hett! Man var i huur länge som helst! Vi kom dit vid 12 tror jag, och åkte hem vid 17 ;) snacka om baddag! Och snart ska man till dem med Lillies och sova över :) det ska bli jätte roligt, som vanligt! Längtarr!!

Jag har även blivit ganska solbränd:D fått en riktigt snygg bränna faktiskt, men tyvärr så har man fått rand efter bikinin:/ aja, då syns det i alla fall hur brun jag är:D

Det känns så skönt att det äntligen är sommar! För jag har nog först nu fattat det! Det är varmt och skönt, man blir brun och fin, man kan bada och snorkla, och att bara vara!! Man har ju Lov oxå! Jag njuter verkligen av denna värme! Gör ni?

Jag har kommit på nu att jag fått tillbaka det ordentliga suget för nagellack! Mycket färg ska det vara! Bara den här veckan har jag köpt 2 nya i färgerna ljusblått(himmelskt fint!) och mörkorange (super färgglatt!)! Men jag har ännu 2 färger kvar som är "MÅSTE HA'N, nämligen ljusgrönt, och mörkmörklila (typ svart som speglars i lila) det lila gör det inte så emo-aktigt:)! Jag verkligen ääälskar nagellack, i alla möjliga färger!<3

Nu är min syrra superduper jobbig!! Ibland hatar man småsyskon som är så störande! Dom retas, skriker, ljuger! Hon måste (med betoning på måste!) ha datorn just när jag har den och skriver inlägg till er mina söta! Och som vanligt får hon föräldrarna på sin sida:/! Aja, jag bryr mig inte längre;)<3 Hehe, bara för att göra henne sur så skriver jag lite till;)! Tur att hon inte är så jätteduktig på att läsa än, så att hon inte ser detta!;)<3

Hmm... vad ska man skriva om nu då? Jag kan ju inte uppdatera lika ofta nu på sommaren då jag har annat att göra så jag får passa på då jag får lite tid över! Och som jag skrev i de tidigare inlägget så får ni ursäkta den dåliga uppdateringen!

Aja, men måste hinna kolla på lite annat nu!

Vi hörs!

Kram Anastasia:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0