Crazy meeee<333

Heeejsansveeejsan!

Jag börjar väl med att säga: Gott nytt år, som det är meningen att man ska säga nu;), men eftersom jag inte är som alla andra ändrar jag det till: Galet nytt år! Hihi, ja precis... GALET! Vem gillar inte det? Detta år har jag döpt till: Vild och galen 2011! Eftersom det är det vad det ska bli! Got it?!

Mitt jullov har varit suuuper! Jag har haft mina bästisar/kusiner här på besök och vi har haft askul! Vi har gjort massor med teatrar! Hahah:D! Sen så har jag tränat heeela veckan! Jag har blivit super mycket vigare i ryggen! (konstigt nog...?) :D aja, det är i alla fall suuper bra!:D Och så har jag blivit junior! (Och för er som ej fattar, så har jag gått till en svårare nivå i RG)!

Mmm, orkar inte skriva mer, så lööööv ya!!!


gAlet värre!

Kommentarer
Postat av: Elin

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN!♥

Ställ gärna några frågor ;)



Kram

2011-01-09 @ 16:51:10
URL: http://pelanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0