Bilder med min systemkamera♥

Tjeeenaree!!<3

Idag så har jag varit i skolan (i snöstormen som helt plötsligt bröt fram?) Jag hade roligt, men saknade min älskling Melinda:'(! I skolan så hjälpte jag till att städa "målarskåpet" med alla penslar och vattenfärger i. Det är inte riktigt färdigt men det blir det i morron då jag ska fortsätta (duktig som jag är, eller Noooot ;)) Men i alla fall, sen så gick jag hem (i snöstormen) och åt mellis! Snart så ska jag äta min tidiga middag eftersom jag ska på träning sen! Sista träningen inför RM!

Nej! nu slutade vissa vokaler att fungera! Sa det far bli konstiga bokstaver istallet!


Aja, vi fortsatter anda fast min dator muppade ur *hatar detta!*!!! Aja, ni far lista ut vad jag skriver!!

Vad har ni gjort idag dah! (fragetacken muppade ocksa uur!)

Har kommer lite bilder fran min systemkamera som jag inte har nan aning om vad det ar for marke for att jag ar lite efter! <(. 




Sotaste Alice<333





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0