RG STAR!

Hejhej och sry för en dålig update! Menmen, det händer så mycket annat nu -både bra och mindre bra saker- som jag måste ta itu med först, men jag försöker blogga så mycket det går:). I skolan så är väll allting ok eller bra :) Jag kämpar på med den ;). Och på fritiden är jag oftast och tränar rytmisk gymnastik, eller så är jag med kompisar :). Juste, på tal om rytmisk gymnastik så har jag faktiskt tävlat i helgen. Vi var nere i Lindesberg och det gick sämst för mig :(. Bröt ihop totalt efter att jag kört mitt band program, men jag ska ta igen det nästa gång :). Känner mig peppad till tusen nu så att det kommer nog att gå bra :D. Och i morgon (Onsdag 2/2) fyller min bästa vän år, Melinda! 13 år faktiskt! Stor tjej nu! :D <33 Och sen ska hon ha fest på Fredag, och jag har världens bästa present åt henne! Men tyvärr kan jag inte skriva det här om hon skulle läsa, så ni får tyvärr höra det efter festen ;)! Så jag längtar så klart tills Fredag då :D! Och så längtar jag tills April då JAG fyller år!!!!!<33
Ajuste! Jag ska få en till kusin :D Det ska bli jätte roligt, han kommer i Mars! :D Jag längtar tills det också! Jag tror att det var allt ;) Nu ska jag gå och..... göra annat antar jag ;) <33 Blir ridning sen!


Puss på er, Lots of love Anastasia <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0