Snälla fina björk, ramla inte ned!

Hejsan!

Idag så blev man väckt många gånger -.- usch på det! Först kommer mamma in och ska fixa i mitt rum, typ lämna något. Jag vaknar. Sedan somnar jag om och Lillie kommer in och börjar prata med mig "Anastasia, anastasia är du vaken?" Japp... Sedan så kollar mormor in och frågar om jag är vaken. Aaaaldrig får man sova ifred! Jag ska ärligt skaffa lås till min dörr!

I alla fall, Jag klev upp sen, och åt frukost, och lästeee! Har fått maaaassor med böcker till julklapp som jag måste läsa(: Roligt!!♥ Och så gick jag in på datorn för att kolla träningstiden för idag! Är så häääääääääääär glad över att det är träning idag! Jag har längtat som bara den! Såååå taggad!! Längtar verkligen super mycket!! Åååh (: så glad tjej idag!!

Och på onsdag (alltså i morgon) så kommer kusinen Jessy hit!♥ Det ska bli superkuligt!!
Läntgtar!

Jaa.. Någon annan än jag som hört stormen i natt? Är rädd för att björken på vår gård ska tappa någon stor gren som ska mosa mig, eller Lille. Våra rum ligger precis brevid.. Hehe, aja! Om ni plötsligt inte hör av något från mig, och jag inte bloggar, så kan ni ju ha en aning om vad som hänt! ;) Nejdå! Nu ska vi inte vara sådana!


Jupp! Det var allt för mig, det!

Ha en bra dag alla! Kramar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0