Saknar min Majsan♥

Hej!

Idag har man varit i skolan, och jag kan säga att allt var mycket bättre idag än vad det var igår, då allt gick åt skogen! Glömde t.ex lite viktiga grejs!
Hade ju även uppvisning igår! Hehe... jaa, asso, man kan ju säga att jag kan bättre! Tappade käglan innan musiken ens startat! Slå den ni!!♥ Hehe, nej men jag tyckte det var lite hackigt, och så gjorde jag några små tapp! Men jag hade roligt där ute på golvet!♥

När man kom hem idag så gjorde jag mig en smoothie, och lite annat att äta, för jag typ inte gillar maten i skolan:P såå aah! Sen så såg man på strunt-tv.. kul liv! Och sen gjorde man läxan till syslöjden! Skulle brodera in någon hälsning på ett tyg:) feel proud eftersom jag kom ihåg!!

Har även fått svar på fysikprovet, jag blev missnöjd-.- eller, det blir jag alltid! Menmen... Ligger i alla fall på ett säkert "A" (=MVG) i fysik, såh! Jag överlever!;)

Nu har man kollat lite program på datorn, saknat mina små gossimossiga hästar i Järna♥ Maja, var liksom ett över ett halvår sedan jag sist fått träffa och rida henne :( måste åka ut dit nån dag bara för att!♥
Och för er som inte redan vet, så haaaar jag ridit! Men jag satsar 100% på gymnastiken nu! Ångrar inte det valet!

Juppjupp! Var väl typ min dag! ((:

Hoppas att ni oxå haft det bra idag! Hare gött♥


swischswosch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0