Klagomål, och negativa inställningar:)

Shoo!

Hoppas att alla har haft en "braig" dag! Det har i alla fall jag haft! Slutade 14.30, vilket är ganska tidigt för min del! Fick även lunch, också! Efter att ha varit uppe hos rektorn och sagt att mattanterna meddelat att lunchen tyvärr tog slut för oss, och mattanterna ringt någon annan skola som tillslut fick komma och köra hit mer mat! Trodde först att vi inte skulle få något att äta, men trotsiga som vi är så satte vi oss på stolar vid matkön och bara väntade! Sena till lektionen blev vi, men det var det värt! Tänker inte gå hungrig en hel skoldag något mer! Räcker för mig liksom!

Nu så är det väll strax Lucia på skolan. Inte alls pigg på det, menmen! Gillar egentligen inte Lucia, man kollar på ett tåg av folk, man fryser och måste stå och sälja! Hehe, låter som värsta negativa nu! Men ärligt! Lucia är inte min grej! Julen däremot!♥

Jappidapp! Nu har ni fått lite info om min underbara skola som serverar så mycket mat att det verkligen räcker till alla också *hosthost* inte första gången detta händer! Ni har även fått höra min "positiva" åsikt om Lucia!

Ha en bra och rolig Lucia!


En så vacker bild från google...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0