Helgen

Idag har man haft juluppvisning! Och det gick väll bra! Roligt var det i alla fall♥ Liite jobbigt att RGn ALLTID ska behöva städa i omklädningsrummen efter! usch på städningen!

Men i alla fall! Det var kuligt!

Igår så hade man ju träning, vilket var skojsigt som vanligt! Och efter det kom sötaste Charlie och Jakob på besök♥ Gullungar! Så var helt slut efter den dagen, men roade ändå mig själv genom att titta på nån film som gick på 4:an. Shoot hette den tror jag, och som man hör på namnet sköt dom en massa så den var lite boring sådära! Men har man inge bättre för sig så har man inte! hehe, somnade vid halv 1 tror jag? Busig unge eftersom uppvisning idag, menmen!!

Har inte haft något annat för mig!



Charlie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0