Göteborg!

Hejsvejs!

Nu är det Måndag och jag ska till skolan! Kom hem från Göteborg i går!♥

Som ni säkert redan vet så tog jag och min familj bilen upp till Göteborg i Fredags. Det tog 5 h dit, och jag hade ganska urtråkigt, eftersom Lillie sov -.-! När vi väl kom fram var det full storm, och varning 2 (varning 3 är den högsta), vi skulle gå på avenyn i detta fina väder, hmm... Kunde väll inte sluta på något annat sätt än att mammas mössa blåste av, och Lillie lättade då och då från marken (skojar inte!)! Jag köpte bara saker till tävlingsdagen dvs: blommor (håruppsättningen), hårnålar och spännen. Vi sov på hotellet Scandic opalen.
Jag fick sova i bäddsoffan, fast, jag låg inte där så värst länge för fjädrarna stack in i revbenen! Typ dog i den kvart jag torterades där! Sedan hoppade jag ned mellan mamma och pappa :))

Nästa dag var det tävlingsdags! Jag klev upp tidigt på morgonen för att fixa mitt hår. Och fråga mig inte vad jag gjorde med det, men på något sätt så hade jag snurrat ihop det och satt fast det med milljoner hårnålar! Sedan vart det dags att åka, och Lillie fick stanna på hotellet ett tag till för hon mådde inge vidare:/ När vi väl kom fram till hallen som låg granne med hotellet så var det dags att värma upp. Jag var först ut vilket var superduper nervöst! Men i alla fall, när det väl var defilering så stog jag vid sidan om och väntade för det var ju jag sen! Efter ett tag blev det min tur och jag gick in. Och väntade på min musik som aldrig sattes igång... och så var det fel på skivan! Snacka om att jag blev ännu mer nervös när jag skulle ut igen och dom fick ta reserv skivan! Aja, jag körde tunnband och käglor! Gick väll sådär :((

Efter tävlingsdagen så skulle jag Irma, Wilma och våra familjer på liseberg! Vi hade sjukt roligt och åkte en massa!♥ Saknar verkligen! När vi sedan kom till hotellet igen så blev det en massa flum innan vi alla somnade i Wilmas mammas och pappas säng:))

Tack för en underbar helg alla!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0