Göteboorg!

Godermorgen alla!

Idaaag så kan jag vara glad och skryta om att  jag har studiedag! *happyface*
Vaknade av mig själv 07.38 ( :O ) och trodde att det var måndag och att skolan började 09.25, så jag höll preciiiis på att klä på mig, men kom sedan på att jag var ledig idag!!♥ Så man har ätit frukost och vitaminer, och klätt på sig mysstrumpor och zipperall♥ mysmys!!

Igår kväll höll jag även på att förbereda lite inför tävlingen i göteborg i helgen! Bestämde håruppsättningen, och smink, och gjorde även en lista på vad som MÅSTE inhandlas! Känner mig duktig, eftersom jag alltid annars är så oorganiserad!


Juppidupp! Där fick ni lite fakta:P

men nu ska jag va social på fb! Jag och sötaste Irmutt håller på och planerar!
Tjingeling! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0