Godmorgon Tisdag

Godmorgon alla glada!

Idag började man tidigt, 8.15! Hatar't!! Första lektionen var dock bild, skrubbade väggar och grejs, samtidigt som man lyssnade på musik:) ganska lugnt! Hann vakna till i alla fall!

Nu så ska man ha matte med Makdessi!! Ja, det säger ju sig själv! Inge vidare.. Pallar verkligen inte med matte nu, men aja!

Försökte även att övertala mamma att köpa klänningen åt mig ( du hittar den om du bläddrar ner lite ) vilket gick sådär! Hon började skratta och trodde att jag skämtade när jag sa att den kostade nära 2000! Aja, får väll hitta en annan, är så pass pank att jag inte ens kam köpa den själv! Eller, mina pengar har jag lagt undan till macbooken!<3

Aja, tagga matte nurå! Ni får säkert höra mer av mig lite senare! Tills dess; ha en bra lucia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0