Rolig dag♥

Hejsan alla söta!!

Idag har jag varit med bästisarna Fredrica och Josefin och jag har haft en suuuper bra dag med mycket skoj och bus!! vi har varit uppe till affären, hoppat studsmatta, pratat och skrattat!<3 Verkligen super roligt!! Jag har även varit inne på fb och chattat med Ella, som är super söt och har världens bästa fotoblogg!! Klicka på hennes namn för att komma till bloggen<3

Nu så har vi nägra kompisar från Finland här! Det vart en överraskning när dom kom

I morgon ska jag vara med Fredrica och Josefin igen, men i skilda omgångar !! Ska bli så roligt!!<3

Men nu ska har jag inge mer att skriva<3

Pussar Anastasia♥


Kommentarer
Postat av: jessi<3

vem var det som kom..ja e lite sen! :)

2011-08-20 @ 07:16:36
URL: http://photojessi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0