Resteurangmat och 6335 kr♥ Livet leker!

Hejsansvejsan!

Idag så är det fredag, och sista skoldagen innan helgen! Vi hade iaf sovmorgon idag (iggen, jag vet fett lyx!) till klockan 09.05! Skööönt! Annars så åt man ju lunch på "resteuran" där det serverades kyckling filé med pommes frites, medans låg och mellan fick njuta av skolans *host*host* goda tomatsoppa! Ibland är man lyckligt lottad:D
Dagen fortsatte bra, och sista lektionen hade jag syslöjd (bara tjejer, jippie!) som var jätte skönt:D
Det är verkligen värt att leva nu;)

Snart så ska jag gå och tjäna pengar, mm mysigt va! Känner mig tursam idag, så det ska väll gå bra!? Satsar på 6335 kr om det är någon som vill veta:) det är mitt minimum just nu!

Aja, önska mig lycka till (jag lär nog behöva det!)

Anastasia


Kommentarer
Postat av: Josefin

hur ska du käna så mycketg pengar då ? :) <3

2011-08-19 @ 15:54:43
URL: http://newest.devote.se
Postat av: Soffan

Vad är det du säljer? :) <3

2011-08-19 @ 16:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0