Min morgon i detalj♥


Min syrra och jag i Italien♥

Go'morgon!
Min dag (så långt den hunnit): Jag vaknar 10.00, ligger och dagdrömmer, håller på med mobilen (chattar, laddar ned appar, smsar, fb m.m.), sedan så hinner klockan bli 11.30 och då stiger jag upp. Jag menar, jag kan ju inte sova bort heeela dagen!? Sedan går jag upp och dukar fram frukost till mig. Och medans brödet rostas så går jag och hämtar min lilla ängel (Tusse, för er som inte fattar), som precis vaknat efter att ha legat och sovit med snarkningar;). Jag släpper ut honom på golvet så att han kan få sträcka på sig, medans jag äter frukost. När jag ätit klart så lyfter jag upp honom och släpper in honom i buren igen. Då går han upp och sätter sig på sitt lilla hustak, och tar en liten tupplur;) såå söt!♥

ja, där fick ni min morgon i nästan detalj! Hoppas ni diggar't!

Juste, min mamma har skaffat facebook (!!) Japp, hon försöker hänga med lite i den moderna världen, genom att lära sig fb (vilket går sådär...) haha men det kommer... hoppas jag!

I morgon så åker jag på läger med bästa Matilda! Ska bli såå roligt, och så får jag ju äntligen träffa Hanna igen:D! Så idag blir det packning♥

Hoppas att ni haft en liKa skön morgon som jag, och att det sköna håller i sig!

Många Pussar Anastasia och Tusse♥♥


Kommentarer
Postat av: Marie

Vad ska du göra idag ?

kan du inte skriva hur din dag kommer att se ut ? :) <3

2011-08-06 @ 13:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0