Min första skoldag♥

Tjeenare!

Idag så var det första dagen i skolan! Det var spännande, för man börjar ju hög, och då blir det mycket ändringar och så♥ Det började med att jag ställde min klocka på 06.30 (vi började klockan 09.00) och så låg jag kvar i sängen till 07.00 (sånt som jag bruar göra!). Sedan så steg jag upp och sminkade mig snabbt som attan eftersom jag trodde att klockan var 1 h mer än vad den egentligen var! Det blev det gamla vanliga (puder, mascara o sånt). Sedan så satte jag på mig kläderna som jag bestämt innan (orange midjehög kjol, vitt linne, vita converse) fast det blev lite jobbigt att hitta ett linne som var någorlunda ogenomskinligt:S! Aja, tillsist så rusade jag ned och stoppade snabbt en macka i rosten medans jag svepte i mig youghurten. När mackan var rostad så satte jag mig ned vid bordet och fick liiite panik när jag (som såg fel på klockan) trodde att den var 08.40 (skulle behöva gått 08.30), men sedan så gick det upp för mig att klockan bara var 07.40. Haha, så jag hade alltså typ 45 min på mig;) Stressig morgon vettni!!

När jag kom till skolan så var jag nervös, jag menar, tänk om jag skulle göra bort mig (en sån grej som jag brukar att göra) jag hann krama om alla tjejjor, och ta ett snack med vissa innan klockan blev 09.00 och det började! Våra mentorer släppte in oss och jag och alla andra (se: JAG) var väldigt nervösa!!

När dom hade snackat i en evighet om scheman, mentorer, friends, elevråd, regler m.m. så blev det äntligen dags för höjdpunkten: SKÅP! jippiiie asså!! Hade turen på min sida hela dagen, så jag fick dela skåp med bästa Jossan!<3

Efter skolan (som slutade 12.00) så tog jag Ida och Jossan bussen hem till Jossan för att va:D vi hade jätte roligt med mycket skratt!! :D <3 Tack för allt trillingar! <3

Nu så sitter jag här och, ja bloggar:D

Haha, hoppas ni orkade läsa allt:D <3

Många pussar

er

Anastasia♥

foto: Anastasia
sommar...:)
-ska kanske ha lite höstfotografering snart, eller vad säger ni?-

Kommentarer
Postat av: Jossan

Klart att man orkar läsa om dina dagar !

Jag älskar ditt sätt att skriva !

pussar och kramar Jossan ! <3

2011-08-16 @ 19:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0