Lite morgon panik sådära...


*Länge sen, saknar...*
Hejsan alla söta!

Idag så vaknade man 07.30 av att pappa ställde sig i dörröppningen och frågade: "När börjar du egentligen?"
Så klart så får man panik när man inser (läs: tror) att man börjar 08.15 0ch ska iväg 07.45!
Jag klär bara på mig de kläder som ligger lägligt till, sätter mig framför spegeln och sminkar mig i rekordfart(!), sedan rusar jag ned, brer en macka och äter upp den medan jag häller lite proviva i ett glas. Youghurten tar jag sist! Sedan så ser jag att klockan är just 07.45 och först dååå inser jag att jag börjar 09.05! Åhhh, typiskt pappor att fråga något så dumt så att man får panik! ;) Men det var bra att han väckte mig, annars hade jag nog kommit försent i alla fall!

Nu så har man borstat tänderna och håret osv.. och så sitter man vid datorn för att underhålla er lite grann:D

Aja jag ska nog återgå till fb nu:) pussar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0