Läxa 1

Tjenare alla glada♥

Idag var det den andra riktiga dagen i skolan! Den var bra, men vi skulle haft sovmorgon till 10.30, men det blev någon ändring, så jag fick springa till skolan:/ kan dom inte bestämma sig? I alla fall så har jag håltimme i morgon så vi börjar 09.05 (happy!) sköönt, eller vad:D!

Vår första läxa i biologi fick vi oxå, "vad äter en björk?" vem bryr sig, egentligen?;) <3 haha, i alla fall kan ni väl kommentera om ni vet svaret?

Efter skolan hade jag tydligen inge träning, så Ida och Jossan fråga om jag ville va me dom, och det kan man väl inte tacka nej till?;)! Så jag var med dom, och vid 17.00 gick jag hem. Snart ska vi äta, det blir korv, men jag äter ju inte korv så jag får något annat:)

I alla fall så har jag inte hunnit med så mycket annat :)

Vi hörs snart! Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0