iphone 3g!!!!!!!

Hallojj!! Idag hade man håltimme igen då;) fast denna var bara från 09.00-10.30(!) haha älskar skolan:D♥
Vi hade fysik, teknik, svenska, och biologi! Ganska skönt, för på svenskan skulle Suzana (mentor) sitta och läsa ur en bok för oss, och skulle bara lyssna, sedan skulle vi återskriva den i våra böcker medans vi fick lyssna på musik! Jag och ida hade typ fest jue!:D

På lunchen gick man hem till Valle, och det blev "fest hos valle"♥ Så tog vi med oss 3 kg choklad och åt upp lita av det;) haha tjockiiis♥ Vi typ rulla till skolan sen:D

Nu så spelar man lite musik på spotify♥ Skönt, för är ensam hemma, och då är det lugnt! Ingen liten som springer runt och skriker som en galning;)<3

Snart ska man gå och sälja lite jultidningar för att få ihop till en laptop!

Och vet ni vad som händer på söndag???!!!!

JAG FÅR EN IPHONE 3G!! åååh, vad jag längtar! Ska köpa den av bästa malin som sa att det var just JAG som skulle köpa den! Var inte bara lite aviis nu;)!!

Älskar er♥ pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0