Anastasia is in the home!♥

Hejsan alla söta! Nu är jag äntligen hemma och med massor att skriva! Jag har nämligen varit i Finland i 3 veckor och hälsat på släkt o vänner! Jag har haft det super bra där med 30 grader varje dag! Helt otroligt jag vet! Men så var det och jag njööööt!! Där hann jag med det mesta som behövdes; Sola mig brun, bada, shoppa slut på alla mina och mamma och pappas pengar(♥), varit med Jessy o Micki, kollat sönder på Austrailias next top-model m.m...! Det var grymt kul och jag saknar!!

Samma dag som jag kom hem från Finland så åkte jag till ett gymnastikläger i ö-vik! Det var super roligt och jag lärde mig massa nytt! Tyvärr så sov en sur tant med oss och guuuud vad vi hatade henne!!

Igår så kom jag hem från lägret och idag har jag vilat ut mig ordentligt! Det behöver jag göra för om 4 dagar så sticker jag igen på ett läger med bästa Matilda! Ska bli sååå kul!!

Igår när jag kom hem fick jag även, efter nästan 4 veckors längtan, träffa mitt hjärta igen!! Tusse Pepparmint (fullständiga namn)! Jag har saknat honom såå mycket och det hade han oxå gjort! Gud vad han "pratade" när jag äntligen fick hålla i honom igen! Han var så söt! Helt utom sig av glädje! Min Tusse, hör det alla ni andra: MIN TUSSE!

Idag har jag oxå städat mitt rum lite, och fixat lite nytt och så! Kuligtkuligt!

Men nu så ska jag nog sluta skriva! Jag återkommer snart, jag lovar!

Pussisar på er alla

Anastasia, Tusse♥

ps: Bilder kommer.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0