Svar på frågestund

     
stella om FRÅGESTUND!:
Hej, fin blogg:) Är det du på bilden på din header? isåfall galet vig!!!! Statestik dagligen?
Var med och vinn en länkning genom att lista ut vad bilden visar!!


Svar Stella: Hejsan! Tack så mycket! Ja det är jag på headern. Vi var till en studio och fotades, kul va? (: Min statistik ligger dagligen runt 30-40 läsare! Många Kramar Anastasia
12 April, 21:27  
Ella :) om FRÅGESTUND!:
Juste:
11. Vad har du för systemkamera?
Helst hela namnet inte typ, Nikon eller Canon ^^
Kram!<3

Svar Ella: Min systemkamera har jag inte så stor koll på, men det är nog en Sony A290 (: Många kramar<3
10 April, 13:32  
Ella :) om FRÅGESTUND!:
1. Hur länge har du gått rg? :)
2. Vad fick du i födelsedagspresent?
3. Vilken "sorts" mobil har du?
4. Favvofärg?
5. Favvofilm?
6. Favorit redskap? ( asså i rg )
7. Är du ihop med ngn?
8. Om du är det ( vad heter han?=)
9. Bor du i hur eller lägenhet?`
10. Husdjur?

Puss o Kram! <3

Svar Ella:
1: Jag har gått i RG i 2 år (:
2: I födelsedagspresent fick jag bankkort + IDkort med pengar, Thomas Sabo-armband med berlocker, kläder m.m. ;)
3:Jag har en Xperia X10 MINI PRO, som jag är väldigt nöjd med!<3
4: Turkost, helt klart!!
5: Jag har många men : "My sisters keeper" "Pretty little liars" och "Twilight" är några favortier :)
6: Jag har 2 favvo redskap: Boll, och tunnband<3
7: Ja (:
8: Kan inte säga det på bloggen...<3
9: Jag bor i en ganska stor villa(:
10: Kanin, Tusse Pepparmint (För-och mellannamn)
10 April, 13:27  
Anonym  (Fredrica) om Mina nya skor♥:
jätte söta :D

Svar: Tack <3
10 April, 08:13  
Anonym  (Fredrica) om FRÅGESTUND!:
1: Hur gör du dina headers?
2: Hur många läsare har du?
3: Hur många inlägg har du?
4: Hur många läsare vill du ha iår?
5: Vad är ditt mål med bloggen :D <3

Hejsan!

1: picnic.com
2: 
 Runt 30-40 dagligen, men det varierar (:
3: Jag återkommer... (:
4: Jag vill väl ha så många som möjligt <3
5: Mitt mål, är väll att den ska bli ganska känd, men jag har nog bloggen mest som en dagbok som man kan titta tillbaka på och minnas<3
Kram<3


10 April, 08:11  
eve om FRÅGESTUND!:
hej jag bara undra om jag fortfarande kan bli bra på rg om jag börjar nu jag är 12år och har inte gåt på det inan men jag har gåt på voltige och sen om man börjar nu kan dom satsa nåt på en så man kan träna mycket och bli bra ? MVH eve

 
 Svar: Hejsan<3! Visst kan du fortfarande bli bra, det kräver tid, men om du satsar på det så kommer du att bli jätte duktig! Många kramar Anastasia<3
09 April, 12:53  
Lisa om 2 frågor^^:
Jag älskar din blogg anastasia och du är jätte duktig på rytmisk gymnastik jag är dit största fan.. hihi <3<3

Svar Lisa: Hejsan! Tack så mycket, roligt att höra! Kram<3<3


Tack för alla söta frågor! Väldigt roligt att svara på! Återkommer med frågestunder senare<3 Pussar och kramar<3

Kommentarer
Postat av: Emilia ♥♥

Fin blogg <3 allt bra med dig då?

2011-04-22 @ 17:24:59
URL: http://veckanblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0