Har haft kul!

Hejsan<3

Idag var jag först i skolan och sista lektionen hade vi Franska<3 Det var kul för vi slutade 45 min för tidigt för våran fröken skulle på möte<3. Så därför gick vi hem till en kompis och såg på film, sen hoppade vi studsmatta och asgarva ;) haha<33

Sen så var jag med Melinda, Ida, Jesper och Moa<3 vi hade super kul, men kan tyvärr inte skriva mer än att vi sprang runt och hade hur kul som helst^^ Sen så gick Moa hem så då var det vi 4 kvar, då hade vi oxå super kul! Hahah smsa lite ;) och så såg vi typ en orm... :D

Aja, nu så väntar jag på mamma och lillen, som skulle varit hemma nu! <3 Aja dom kommer snart (:

I morgon så är det ju Valborg och då ska jag vara hos bästa Melinda vi kommer att ha super roligt<33

Nu så måste jag gå, älskar er<3 puss

A
                Våren är här, och snart är det sommar, då splittras jag i 27 delar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0