Sry bloggen, KLASSRESA I MORRON! ny ridgrupp som e svårare♥♥

Heej bloggen! sry för en dålig uppdatering, jag har haft fullt upp hela veckan! Men nu ska jag komma igen med bloggningen! Jag kan börja med att meddela att jag har bytt ridgrupp till en svårare!! Det är jätte kul! Dom verkar jätte snälla där, för dom hjälper mig och sånt! Men min första ridlektion där gick inge bra! Jag fick rida Helga, och hon var lite speedad, så det var en aning  jobbigt, men sen i slutet så fick jag kontroll över henne♥ Nu längtar jag tills nästa Tisdag igen!

Och i morron ska vi på KLASSRESA!! Det ska bli askul!! Jag längtar as mycket!! Hihi!! Bilder kommer efter...

Sen så har jag väl ej gjort nåt spec.:)

Hoppas att ni fortsätter att läsa min blogg nu, för jag kommer ju att blogga regelbundet sen:) men på dom dagarna jag är på klassresa (torsdag-fredag) kommer jag ej att kunna blogga så mkt... men sen så:D

byebye♥

lots of love Anastasia♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0