MIN MOBIL ÄR I NÅN ANNANS HÄNDER:(:(

Godmorgon alla pigga;)

Idag hade jag ställt min klocka på 06.00 för att kunna vara tidig(: så jag vart klar typ 07.00, så nu sitter jag här och kan ta det lite lugnt innan skolan:). Idag hade vi (jag, freddie, soffan och corre) åkka till ett ställe och träna, men nu ringde mamma och sa att det vart inställt:( synd:(:( jag som hade väntat... Aja, det får väl bli vanlig träning i stället då....

Aja, nu sitter syrran och kollar på TV... jag bloggar jue:P

Juste: Viktigt!! Jag msåte ha tappat min mobil i en affär, och då har någon dum person kommit och tagit den! Som tur är så stänger den av sig själv om man inte håller på med den på en stund, så den personen som har min mobil kan inte gå in och titta på den! Men i alla fall: INGEN KAN RINGA ELLER SMSA MIG JUST NU! FÖR OM MOBILEN SKULLE VARA PÅ SÅ KAN JU DEN PERSONEN SE DET!! SÅ INGEN FÅR SMSA ELLER RINGA MIG PÅ MIN MOBIL NU!!

lite synd va:(:( jag håller på att samla till en ny nu! Vet precis vilken jag ska ha;)...


puss och kram//A


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej !! synd att du har tappat din mobil!! ;( men jag undrar 2 saker

1. Vem gör din bloggdesign?

2. Vart gör du dina bilder?

2010-09-23 @ 18:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0