KLASSRESAN♥

Heej bloggen!

Nu har jag kommit hem från klassresan, jag har haft det bäst!!

När vi kom dit så fick vi fika direkt. Sen så skulle vi packa up:). Det fanns 2 tält att sova i, och vi i mitt tält var: alla tjejer och några killar:P! Sen så skulle vi bada lite, det var iskallt, men roligt! Vi simmade ut till en flotte typ:P, hehe det var kul! Sen så körde vi 5-kamp! Det var askul. Hehe!! Sen så paddlade vi kanot, rodde med en båt och massor av kul! På kvällen körde vi sanning eller konka, det var jätte kul! Och så snackade vi och sånt:) Jag älskade verkligen den där dagen/kvällen! JAG ÄLSKAR ER ALLA I KLASSEN! VI KOMMER ALLTID ATT VARA TILLSAMMANS! ELLER HUR?!

Jaa... det var typ det...

bilder kommer senare....

lots of love Anastasia♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0