Hälsning till Melinda♥

Hejhej bloggen!

Igår var jag på kappahl och shoppade lite smått:)

Jag köpte:

1: blommig halvkort tröja, vit, rosa, grön.
2: blommig lång tröja, svart, rosa, grön.

typ det, sen lite annat smått också:D


Igår så var jag ju också på träning, det gick bra! Tränade som en tok tills USM (den stora gymnastik tävlingen). Var helt slut sen:P

Sen så vill jag hälsa till min bästis ♥Melinda♥: Att vara världens bästa bästis är jätte svårt, och det är 1 på 1000000 som klarar det. Du är en av dom! Du gör en person glad varje dag när vi träffas, du gör så att dagen blir bäst! Du gör så att jorden inte går under! Utan dig skulle världen inte vara detsamma, utan dig skulle jag inte överleva... Hoppas att du fattar, du betyder MEST!!

Många pussar och kramar Eran Anastasia♥


Youre the one♥


Kommentarer
Postat av: Miley<3333

ååå...Det är precis samma om dig. DU betyder mest. Love you :*<333

Puss coh Kram Bästisen Miley<333

2010-09-12 @ 12:51:44
URL: http://mellisliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0