Bästa partiet♥ svårare ridgrupp♥ SO-prov♥ MIN VECKA♥

Heej<33

Har varit i skolan idag. Höll på med politik, det var kulkul! Vi fick göra egna partier, Jag Melinda och Fredrica (plus 2 till) var i ett! Hahaha, snacka om bra parti, vi döpte oss till Girlpowerpartiet och jag måste säga att vi har det bästa partiet! Ha på er andra:P Det var i alla fall askul!

Sen så har vi haft skoljoggen, det var helt ok.. fick en bra tid och vart nöjd:) hehe....

I morron har vi SO-prov :S ojoj... men ja har övat så det är lugnt, får väll bara hoppas att jag ej får hjärnsläpp på provet!!!

Juste: Har ju börjat i en ny, svårare ridgrupp för min ridlärare tyckte att jag skulle börja i en svårare för jag var så duktig:D (stolt♥) vi hoppade i alla fall i Tisdags, fick sötasste Maja♥ Världens bästa, det gick asbra! Jag tycker att den nya ridgruppen är roligare än den gamla, för här får vi göra mer roliga saker:)
Alla andra somm rider i den gruppen är snälla mot miig:):D:)

Annars har det ej hänt nått spec.

Puss på er♥

Anastasia♥♥


bästis armband, sicilien från Melinda♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0