Please come back! Have missed you so much!

Chacha:D

Idag så har jag varit i skolan! Det var väll bra(:
Vi har haft ma-prov och fick svaret idag: 24/25 rätt.... ganska stolt faktiskt(:

Vet ni, igår så råkade en kille i min klass hoppa på Melindas fot på gympan. Hon behövde gå till skolsyster för foten svullnade upp. Jag hängde med henne (vilken ängel jag är va? Nej men alltid, så klart jag hänger med liksom!) upp... Hon fick först sätta kallt på foten medans hon ringde sin mamma, sen fick hon sätta varmt för det vart för kallt:P. Sen så sa hennes mamma att Melindas farfar kunde komma och hämta henne. Då fick jag gå och möta honom och visa honom vart Mellis satt. Sen så fick vi åka hiss ner (det är bara "VIP" gäster som får det) det var skoj men läskigt! Sen så hängde jag med henne hem. Där snacka vi lite och titta på TV, sånt som bästisar brukar göra. Sen så kom hennes mamma och tog med henne till akuten. Hon kom först hem vid typ 00.00 på natten!! Stackare, hon har alltid otur i nya boll-lekar (förra gången bröt hon armen)!! Såå hon kom inte till skolan idag, jag saknade henne såå!! Det var så tråkigt utan henne:( ska ringa henne sen tror jag, för att höra hur hon mår! 
Till Melinda: Saknar dig så best friend! Skolan var inte det samma utan dig, den var tråkig då!! Allt vart så tyst för det är du som snackar mest(: men nu fick jag sköta det jobbet, men jag må säga att du klarar det bättre! Men du missa i alla fall den kalla utfärden med Ulf! Jag förfrös nog mina händer, trodde jag skulle dö, så kallt var det!!
Men i alla fall, kom tillbaks sötaste! Du betyder♥ Kram Bästisen A♥♥

Aaa, det var typ allt, eller en grej till: Ska tävla i Ungdoms SM på lördag, håll tummarna gullungar!

Många pussar 

A

ps: låångt inlägg(;
                              Natalie (min söta lillasyster) får stå för denna coola bild! Bild tagen i Kalmar♥ 


Kommentarer
Postat av: Bästisen<33333

Heeej<333333! Jag sakande dig jätte mycket ochså sötis<33333. Jag kommer tbk på måndag ses då sötis<333. Lycka till på tävlingen jag håller tummarna <3333.

Kramar Bästisen Melinda

2010-10-23 @ 10:22:13
URL: http://mellisliv.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det var synd de som hände med Melindas fot, hoppas den blir bra, söt bild på natties ben!



hälsa alla,i familjen samt klassen från mig!!<3

h Jessi<33

2010-10-24 @ 17:09:15
URL: http://Essiez.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0