I miss you very much girls, but we'll see of course soon! This Saturday!

Chacha♥

Just nu sitter jag och äter mellis... har varit i skolan idag, det var väl ok. Sista lektionen skrev vi en berättelse, vart nöjd(: Sen senare ska jag ha träning, längtar as mkt för jag måste träna tills USM (ungdoms sverige mästerskapet) på lördag! Saknar alla jag träffade där: SOL-tjejer, Min STROSSA-syssling m.m....
Aaja, ska fråga min tränare om jag får byta lite grejer så att jag får mera poäng♥

Annars har det typ int hänt så mkt... en vanlig vecka typ:) 

Igår red jag, vi jobbade med bommar, det var kul. Fick Nora, hon gick hur bra som helst nu fast hon brukar bråka... Har väll blivit bättre I guess(: Dom som rider i min grupp är jätte snälla mot mig, hjälper mig med allt nytt och så! Skänker ett tack till en tjej som rider i min grupp och hjälpte mig att fixa Nora när jag var sen♥ Tack så mkt!!

Aaja, ska ej underhålla er nå mer, eller joo... lite:

Vart skulle ni helst villa åka?

1: Egypten

2: Florida

??

Min fråga.... och frågor är till för att svaras, så... SVARA♥
haha love ya all


Puss 

//A  ganska gammal men so what?

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-10-20 @ 17:39:33
URL: http://Ezziez
Postat av: Kussan jessi!XDXD

Hej annie<3

Min mamma sa att det nog gick att du kommer till min skola, men ja måst nog ännu fräga min lärare om lov! Annars så tycker ja att du ska åka till egypten om du vill: åka på Nilen, se på pyramider och njutqa av en varm sol, och då menar jag VARM..!<3 men om du istället väljer att ändast sola, bada och ha de skönt, då ska du välja Florida..!XDXD jag skulle hällre åka till Egypten eftersom jag gillar att titta på sevärdheter!! men vi e ju ändå ganska olika!..nå nej, de e vi nog int!!...oj, de blev lite långt, nåjaa..Heippa och syns när ni kommer!<3<3 love ya

2010-10-20 @ 17:58:51
URL: http://Essiez.blogspot.com
Postat av: micki

Kanske Florida för alla poolerna!!! nu e de ett ett vem gör avgörande valet vilket är bättre♥♥♥♥♥♥♥

2011-02-25 @ 18:38:13
URL: http://fotbollskicken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0