I drop the bomb soon, so watch out!

---Rubriken har inget med inlägget att göra---

Hello bloggen♥

Idag var jag i skolan... Var väl ok<3

Asså, i morron har vi studiedag så jag är ledig♥♥ Är jädrans lycklig♥♥♥ Pallar inte mera, måste ha lite ledigt eller hur?♥ Sååå..... väntar som bara den tills vi ska boka till flyg till Florida! Mamma har LOVAT (hoppas att du läser detta mamma) att vi ska boka snart<33 Ajaa, jag har kollat flyg, mamma har kollat flyg, då äre ju bara pappsen kvar♥ Sötaste är ju för liten♥♥♥♥

Message to Jessy♥:

Saknar dig<33 Vi ska till Finland!! Kommer att se dig då♥♥ Miss u best friend always and forever♥♥♥
 

Har tävling på Lördag♥ Läääntaaar♥ Är inte ett dugg nervös, det kommer att gå bra jue♥ Hehe, snacka om självförtroende va? Men trots mitt självförtroende kan ni väll i alla fall hålla tummarna?
Till er som gör det: PUSS PÅ ER♥♥♥

Har typ inge mer att berätta så nu slutar jag♥ Slänger in en bild på...Noah Cyrus and Emily Grace

Hade bara lust, för visst är dom söta♥♥

Puss på er mina sötisar

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0