Guess what you have to be jealous over?

Hello my friends(:

Idag har jag varit i skolan som vanligt. Vi gjorde inge speciellt.... vi hade idrott och slöjd bl.a....

Idag ska jag och rida(: längtar som vanligt♥


Vill ni veta min senaste nyhet?? Joo... förstod det så här kommer den:

Jag, mamma, pappa och syrran kanske ska till Florida!! Hur kul är inte det? Jag håller på att leta flyg! Jag visade mamma ett och hon sa att hon tyckte att det var ett ganska bra pris♥♥ Sen så har jag letat hotell, hittade ett jätte lyxigt med pool, spa, resteurang och havet som granne! Sen när jag kommer hem kommer jag så klart att ha MASSOR med NYA och SNYGGA kläder♥ Hoppas verkligen att det blir av!

Jaaa... det var nog allt, hoppas att ni får en fortsatt trevlig Tisdag♥

Puss A
           Tänkte göra er ännu mer avundsjuka med den här♥

Kommentarer
Postat av: jessi!

Ja e bara sååå avundsjuk på dig...JA VILL Å TILL FLORIDA!!!!! men..det kommer nog först att hända om typ 20 år då jag själv åker dit!!



h En avundsjuk kusin!<3

2010-10-14 @ 13:17:27
URL: http://Essiez.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0