Har varit i Finland! + Natalie (min syrra) gästbloggar här<3

Hejhej alla söta:)

NU är jag i Finland och har varit det hela veckan:) det är därför jag inte har kunnat skriva här. Jag, mamma och Natalie (min lilla syster) har bott hos min mormor, och hon har ingen dator:( men nu är jag hos farmor, hon har en laptop som jag skriver på nu:) vi åker hem idag, så i morgon och i fortsättningen kommer jag att skriva mera... Det har i alla fall varit jätte kul här i Finland! Jag har hälsat på släkt och vänner. Jag och mina bästa kompisar (JAM, always and forever) vi har haft super roligt ihop (som vanligt). Men nu vill min syrra att jag inte ska skrivamer för hon vill också vara inne på datskin:S (en nackderl med att ha ett syskon; man måste dela på allt!)

Aja, ni fattar väll att jag har haft dålig uppdatering den här veckan, men det blir ändring på det när jag kommer hem, för då kan jag ju hålla på som vanligt:)

just det ps: Jag har varit med i min kusin (och bästis) klass! Det var jätte roligt, tackk Jess!

Många pussar och kramar Anastasia och Natalie<3


Natalie säger: hej blogen, finland är fint! anastasia och jag tyker åm at vara i finland! pus och kram hejdå!

anastasia säger (igen): det var natalie som skrev, för första gången här! Visst är hon duktig på att skriva:)

Puss och kram and lost of love

Anastasia och Natalie<3 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fiint skrivet nattie! Tack annie, de va kul att du kom!



H. Jessi!

2010-11-07 @ 13:00:52
URL: http://Essiez.blogspot.com
Postat av: Elin

Hoppas de gick bra på din tävling som var idag! ♥ :D



Kram Elin

2010-11-13 @ 15:51:59
URL: http://pelanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0