Soon it will be six hours by car to skåne ♥

Helloo! Nu har jag kommit hem från kaaaallla skolan :)! Det är ju för tusan 10 minus ute!!! Det har i alla fall varit bra i skolan:)! Nu så ska jag snart på träning :).


Veckan:

Mån: Skola, Träning
Tis: Skola, ridning
ons: Skola, träning
tors: skola, packa, träning
fre: slutar skolan 12.00, åka ned till skåne!!
Lör:, tävling, Rg, tääävling♥
Sön: Tävling, hem,♥

Ja juste! På fredag åker jag ned till skåne med freddie! Sen så kommer vi att bo på hotell där med: Freddie, Soffa, Corre och några till! Det kommer bli sååå roligt!!  Och på lördag är det tävling (=me love)!!

Jaa, annars har det ej hänt så mkt :), nu ska jag gå, byebye♥

:P inte den bästa menmen:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0