Hoppade från 5:an, och chattar med en som får alla killar att falla för henne♥

Heeej<3♥

I dag har jag varit på min syrras simhopps uppvisning:D det var kul för jag fick också bada♥ Vet ni, jag hoppade faktiskt från 5:an!!!! Heeeeelt otroligt, för jag har aldrig liksom tänkt tanken att göra det, men så gjorde jag det!! Det tog förstås ett litet tag innan jag vågade♥♥ Aja är suuuper nöjd med mig själv u typ:D

Hehe, nu chattar jag med en kompis hon har flirtat med killar i min klass:P Hahaha... kul va? Hon fick till och med en att fråga chans på henne, hon är otrolig!! Och idag fyller hon 13 år!! Grattis Isabelle!! 

Jag är på jäääätte bra humör idag (venne vrf) men i alla falls å är jag det!! Hihi, känner mig lyckligt busig typ:P
Hehe, nån som känner som jag??♥ Hihi... aja see ya 

lots of love Anastasia♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0