HJÄLP, SNÄLLA HJÄLP MIG!!

Hej igen...jaaaa...ni ser min nya header♥ Och jag behöver faktiskt hjälp:

Jag gör ju mina headers på picnik, och när jag fixar dom och så blir dom ändå så här små!!! Vad gör jag för fel? Ni vet där vi "save and chare" där fixar jag den också efter min blogg, (det brukar inte hänga ihop, asså dom där 2 talen) men ändå blir dom små!!! Om någon kan hjälpa mig så blir jag jätte glad!! Antingen kan ni (mina kompisar) ringa mig, eller ni mina läsare kommentera och förklara hur man gör!! Jag skulle mli jätte glad om ni ville lägga ned lite tid på mig!!

Tack på förhand Anastasia  Här är min 
                                                                                                                                            *perfekta*
                                                                                                                                             header!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0