Fortfarande på landet<3

Hej igen<33 (till wilma: Ja, det var jätte kallt...innan man kommit i, och jag är ju en liten badkruka så det tog sin lilla stund:P Men sen när man kommit i var det rätt så skönt, testa!!)

Jag är fortfarande på melindas land:D Vi ser nu på  TV och bloggar, jaaa... jag bloggar och hon ser på TV:D men det vet ni nog eftersom det är på MIN blogg jag bloggar:P I går när vi gick till sängs så låg jag och mellis och snackade i säkert 1 timme, om inte mer:P Kul var det i alla fall:P

Sen vid 3, 4 kommer mamma och pappa och hämtar oss (mig och mellis) så åker vi hem till mig, där fixar vi oss redo för Moas fest (hon ska ha fest, vi ska bada kul va?) efter Moas så ska Mellis sova över hoss Mig:D Kul va??
Sen i morron så har jag uppvisning på ett ställe då kanske mellis hänger med och tittar, sen så ska vi nog vara hoss mig resten av dagen:D I går så åt vi ju som sagt glass, cheescake och hemmagjord chokladsås, det var jätte gott:P:P Kolla, igår när vi badade så var det jätte kul för här har dom en liten gummibåt som vi (jag matilda och Mellis) åkte ut med, sen så började Matilda putta i Melinda:P Hahaha, det såg jätte roligt ut:P Aja måste gå nu, älskar er puss o. kram and lots of love

Eran Anastasia<33  Jaaa... ska kanske till stranden på Söndag för att träffa några kompisar<3

Kommentarer
Postat av: wilma

Hej!

Är det pirrit tills vi ska uptreda?

Det kanse kommer två killar från våran klass och kollar.

Det pirrar in te i min mage!

Från wilma

2010-05-23 @ 08:16:40
URL: http://lillzingos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0