Dom senaste dagarna♥

Hejsan alla sötisar♥

                                                      12/5-10

Idag har jag varit hos min bästis, jag har sovit över där och det var jätte roligt. Idag har vi varit ute och hoppat studsmatta, bakat (eller lagat hemmagjord mjukglass!!) och haft kul♥ Det har i alla fall varit jätte roligt

                                                      11/5-10  

Ja, igår var jag ju i stallet med bästisen www.mellisliv.blogg.se där hade vi jätte kul!! Vi red ut jätte länge och hade jätte skoj, jag kanske lägger ut bilder sen, men orkar inte nu♥ Sen så fick jag sova över hos henne också, och det gjorde bara dagen ännu bättre♥ Jag hade i alla jätte kul.

                                                 
                                                     12/5-10 klockan: 14.58

Nu så sitter jag här och bloggar, får se vad vi ska göra nu♥ Ha det bäst kramar Annie♥♥

Perla-ridläger 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0