Vad vill ni att jag ska skriva om?

Hejhej, nu sitter jag här med min syrra och vi spelar lite:P Jag har som sagt inte gjort så mkt annat än varit här på datorn:D Här kommer en liten fråga, kan ni vara snälla och svara på den? Det är ju inget farligt att kommentera, du behöver ju inte ens skriva namn, e-post eller blogg....bara vad DU tycker:D Hihi snälla??
Aja här kommer frågan:

Vad vill ni att jag ska blogga om?

Så, nu får ni tänka till lite, men snälla...kommentera:D Annars vet jag inte vad jag ska skriva om. För nu kan ju NI vara med och bestämma om bloggen lite:) Det är väl bra va? Ni kanske vill läsa om:

MIN DAG? VAD JAG HAR GJORT (fast det skriver jag om ändå)

eller kanske:

TIPS...VILL NI HA FLERA TIPS, ELLER FLERA FRÅGOR??

ELLER, NI KANSKE VILL HA FLERA BILDER?

Ha det bra och glöm ej att kommentera!! Puss och kram Anastasia♥♥:P


Kommentarer
Postat av: bloggägaren

Hejsan☺ Om du vill kommentera så har du kommit rätt!!

Om du är osäker ska jag berätta lite grejjer för dig:

Om du inte vill så behöver du inte skriva: namn(men det skulle vara roligt), e-post eller bloggadress!!



Det ända du behöver skriva är: jaa... vad du nu vill skriva:D



Hoppas att du förstod, ha det bra, och glöm ej att kommentera, kramar bloggägaren Anastasia♥

2010-03-04 @ 12:59:09
URL: http://lovetusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0