Som om ni kunde glömma.....?

Ni visste det kanske inte, men jag väntar fortfarande på det ord jag vill höra. Det är inte så jobbigt att säga. Det kanske inte är den dagen just nu, men om nån vecka! Det är bara ett litet ord jag vill höra, jag lovar, det är inte så jobbigt. Det är ju bara ett....."grattis"

Hejsan alla söta♥ Jag är såååå himmla nervös... jaaa.... inte så konstigt. Jag och min syrra firar våra födelsedagar (men bara med släkten)  tillsammans. Och, släktpartyt är nu på Lördag♥ Ni kan gratta mig redan då, om ni vill asså, annars får ni gratta mig sen...i början av April♥♥

Idag var jag i skolan:) vi hade ett prov, i matte. Det gick bra faktiskt....eller jag tror det. Jag tycker att jag tog mig igenom provet rätt så bra♥ men nu, måste jag sluta... puss och kram Anastasia my birthday = me love♥♥

           
:P


Kommentarer
Postat av: Freddie♥

hihi;) grattis annie! hoppas du hade det kul på natalie´s.... oj, förlåt, (din) födelsedagsfest;)♥

2010-03-13 @ 19:45:44
URL: http://luddigatotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0