Shoppinglistan är gjord!!

Hejsan bloggen och alla bloggläsare♥

- jag må säga att jag blivit bättre på att blogga♥♥

Vad har ni gjort nu på morgonen då? Jag har hjälpt min syrra med inbjudningskorten till hennes kalas. Hon fyller år strax, och vill ha discobowling♥ Nu är inbjudningskorten i alla fall klara. Och sedan, ska jag och shoppa med min bästis (www.mellisliv.blogg.se) här kommer en lista på vad jag behöver:

1: Ett par jeans

2: En snygg långärmad tröjja

3: Gympaskor

4: Gympakläder

5: t-shirts

och hittar jag något annat så tar jag ju det också♥

Jag längtar ihjäl mig efter shoppingen. Sen ska vi äta lunch också♥♥ Nu lyssnar jag på en jätte bra lät som jag tycker att ni ska lyssna på:
 Taylor swift "today was a fairytale"

ha det bra, puss och kram Anastasia♥♥   love you Ninna♥♥ lots of love too you♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0