"fråga inte vad jag gör:P"

                                   "jag är helt slut, men det var kul! Det vill jag lova"

♥Hejsan bloggen♥ Idag har jag varit i skolan:) Och det ska komma en ny kille till vår skola, kanske till våran klass??

Idag på rasterna så sprang jag och mina kompisar runt som...''vildingar'' typ?? Det var jätte kul att får sträcka ut sig typ:D

Sen när jag kom hem så satte jag mig framför TV:n och kollade lite medan jag åt mellis (flingor och kakor:P)
Sedan ringde min kompis (luddigatotte.blogg.se) och frågade om hon kunde komma hit och det fick hon. Först var vi inne på datorn och fixade på paint (en bild till bloggen som jag tänkte lägga ut på mig, men den försvann)
Nu så sitter jag här och...jaa...bloggar:D

Det var Min dag med Egna ord♥

Ha det bra:P pusspuss  (fråga inte vad jag gör:P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0