Dikt till familjen♥ Ni är mitt allt....♥♥♥

♥Ni har uppfostrat mig till den jag är nu
♥Det kommer alltid att vara jag och du (
eller jag och ni)
♥Jag kan vara stolt över att ha er
♥Och jag är stolt, som ni ser...


♥Ni betyder allt för mig
♥Och jag är ju eran första tjej (
som ni fått)
♥Ni ger mig nästan allt jag vill ha
♥så för mig, är det bara att ta


♥Jag har en underbar familj som gör allt för mig
♥och jag kommer alltid att vara...eran lilla tjej

♥Jag hoppas att ni ser
♥att jag skulle kunna dö för er
♥varje gång ni är borta, blir det så kallt
♥för att ni...är mitt allt....


Mysig
Alltid glad
Min för alltid
My mother
Always great

Pefekt
Alltid glad
Perfekt pappa
Perfekt som person
Always great

Så söt
Yttert gullig
Sweet
Tycker om godis
Envis
Rolig

Tycker om att bli klappad
Ultra gullig
Söt
Sweet
Envis
 

Jag älskar er och kommer alltid att göra det♥ Pussar och kramar eran Anastasia♥

Kommentarer
Postat av: thess

verkligen fin dikt! :')

2011-03-22 @ 13:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0