Älskar min familj♥

Hejsan! Idag vaknade jag vid 08.00 (oj, tidigt...)  sen så läste jag en superbra bok (twilight, om jag kunde drömma)den är jätte bra, måste läsas!! Dom flesta har nog redan läst den... Men i alla fall!!

Den handlar om en tjej som heter Isabella (eller, kallas för Bella) hon flyttar till Forks, en liten stad i Washington. Där träffar hon Edward, som är en vampyr fast nästan ingen vet det. Bella och Edwards förhållande balanserar på knivseggen mellan begär och livsfara.

Så, Slut snackat om böcker.... idag så ska jag bara ta det lugnt och njuta av dom sista dagarna på sportlovet;P

Det var allt kram Alla, ps: en hälsning till min familj: Ni e världs bäst, love ya♥ Bättre familj finns inte♥ kraaam♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0