We together... ALWAYS AND FOREVER♥♥♥

Heej bloggen och mina bloggläsare♥♥

I går var jag ju och badade:) det var suuuper kul!!  Vi var på ett ställe (först bara vi: Mellis, Ida och Jag, men sen efter en timme eller nått så kom Mellis mamma:) Vi badade heela tiden och det var rätt så varmt faktiskt:D Hihi, det var i alla fall super kul!! Tack för en underbar dag mina sötisar!!


Ida + Melinda + Anastasia = Forever and always together♥♥♥ Jag älskar er♥♥♥

Idag så kommer Corre hit:) det ska bli kul:D Vi kanske ska ut med båten:):)

Jag har laddat ned mina bilder från mobilen:)  (....)  - Hallå, vart tog applåderna vägen!!?? ;P

Herkules♥♥

Mera bilder kommer om 2 sekunder:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0