Du kan ju inte göra så!!!

Hejhej:D

har varit med min bästis nu:) Mellis om ni undrar (ängeln och klippan) Vi badade i vattenspridaren:D:D och vi hoppade studsmatta och så fixade vi en header åt mig, som NÄSTAN är klar;P ni frå se den sen, den blir jätte snygg♥


Vet ni! Nån dum person som är feg har kommenterat  www.luddigatotte.blogg.se blogg med mitt och min bästis initialer!! Jag har mina tankar om vem det kan vara... för det finns bara en det kan vara!! Det är i alla fall riktigt taskigt gjort!! Och jag vet att den personen menar mig och mellis, för det finns ingen annan (fråga mig ej hur jag vet det) Den personen som har gjort det vet att jag vet vem det är!! Så den kan erkänna eller fortsätta att vara en riktig "mes"!! Men det är riktigt taskigt gjort i alla fall!!

Aja i alla fall så är jag besviken på dig!!


Anastasia♥♥:D kraaam:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0