Uppe hos Rektorn och "klaga":P

Hejhej, jag är nu här med min kompis Ida:D Vi har varit i skolan idag och då åt vi English-breakfast:)  sconesen var rätt så ok... men dom var kalla!!! Sen teet... :P haha vill ej ens snacka om det:D

Jag satt med några jätte äckliga killar.... ni vill ej veta vad dom gjorde:P

Sen så gick jag och mina kompisar upp till rektorn för att lämna ett brev... det handlar om att vi ej vill skiljas/blandas med paralellklassen!! Usch nej... det gick inte precis frammåt..... men vi har bara en mjuk start... det kommer mera sen;P

Annars har vi ej gjort nått spec.

Ha det bra, många kramar Annie♥


Kommentarer
Postat av: Wilma

Hej!

Jo snälla kan du bäreta vad dem gjorde jag är så nyfiken:D!

Fisisar Wilma!:D

2010-06-10 @ 13:15:37
URL: http://lillzingos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0